Tuesday 20 March 2012

google...

best kan aku pnye status blog...hehe...pertama skali nak gtau hari ini keja aku sgt2 la happy..pagi mmg byak la keja aku buat...bila ptg njoy coming...hahaha...tugas ak cuma bantu dalam google maps...

mak ai,,rupenye cita cmni,,ada staf kat unit aku ni depa nak pg holiday...jauh kot,,tu kat Vietnam sne...perh!!! mcm2 dh plan...aku hnye bantu ape yg terdaya...keja aku cuma tlng carikan depa hotel utk depa stay at cne...aku pnye la smngat tlng carikan...bkn apa lappy n brodband telah disediakan..hahaha...ada gak ak curi time online,,tapi hnya cuma xsampai 5minit!! aku xbrani la nk online lama2..:)

kisahnye,,aku kena la buka itu google maps utk carikan peta hotel yg depa nk menginap...adoi hotel kt cne pnye la byak,,cume kena la pandai berjimat,,pilih hotel mne yg mampu,,jnji selesa nak stay sudo...mcm2 STAR hotel cne,,ikut kelas bintang la...

nak tau list pnye hotel??? xyah la gtau,,nak cari google la ek,,,byak sgt nama hotel tu...huh...pape pn depa nk hotel yg dekat ngn nak shopping...nama tmpat shopping Ben Thanh Market mcm2 la td cari itu nama hotel..hahaha...abiz waktu keja mcm tu jep..hehehe


*lawak ketika ramai-ramai mencari nama hotel di Vietnam... :p

No comments:

Post a Comment