Thursday 22 March 2012

demam...

di tempat keja aku terasa demam pulak dtng melanda...aduh bkn apa dari smlm lagi aku dh terasa badan kuag sehad...aku ingat esok pagi bole baik demam ni,,tapi xkebah lak...aku still kuatkan diri untuk pegi keja...even aku mcm mls2 nak pegi,,aku kuatkan diri tuk pegi gak keja...

btw thanx pada akak ni bagi aku ubat panadol dan ubat selesema...aku semakin baik lepas mkan ubat tu,,tapi penagan ubat tu,,aku rasa ngantok tahap teruk la..sampai aku buat keja dh mcm kat dunia lain dah..hahaha...aku maintainkn mata aku ni,,walaupun seakan2 nak tutup mata ni,,aku paksa gak mata buka la,,haa...

waktu rest aku rehatkan diri ni..sempat aku tido bagi badan ni rest...time mkn xyah kata la kan,,aku makan sampai abiz,,mybe lapo kan,,time sakit pulak tu,,huh...terasa mcm nak balik j tengah hari tadi,,nak mntax cuti sakit,,tapi xpela,,ag bpe jam j tinggal...

so waktu petang aku keja mcm biasa,,even keja mcm byak kena buat,,aku buat plahan-plahan...aku xnak rasa letih..ag pn aku tau staf kat unit tu sgt2 prihatin akn pada diri aku...sampaikan tye aku byak kali pasal makan ke tidak...adoi,,

*risau badan nmpak mcm berisi,,berat badan naik xpe...hee...semoga saya cepat sembuh...:)AMIN...

No comments:

Post a Comment