Wednesday 21 March 2012

berubah...

mmg semua akn berubah an?? tapi ape salahnya??? aku xpaham la...adakah diri aku ni sudah berubah...
tolong la bantu aku...
dulu aku mcm mne dan sekarang aku cmne pulak??
tapi bagi aku xd yg berubah pada diri ni...
maaf aku pnye hati dan perasaan...
tapi bila benda tu berlaku pada diri,,aku terasa sgt2 terasa...
sedih dan kecewa...

aku xpaham...adakah aku ni sgt2 berubah??? kenape semua ni harus berlaku,,adakah disebabkan usia aku semakin meningkat,,jadi aku pun berubah...xmungkin kan...huh...aku nak sgt2 berubah pada arah menuju kebaikkan...ni bkn bermaksod aku adalah jahat selama ini...TIDAK!!! semua orang nak kan mcm tu...
berubah pada arah yang lebih baik...
aku dalam usaha semua ni..xbole paksa diri ini secara mendadak untuk terus berubah...
pelahan-pelahan berubah itu pasti datang...

aku semakin hairan....kenape aku selalu dipesalahkan..sedangkan aku tau semua itu,,tapi aku pulak yg kena..sedih la kan bila diri ni terkena...aku mulai menyimpan perasaan semua tu...sebak didada tau...tapi xpela an...
aku terus gagahkan diri dan terus kuatkan semangat...

*aja-aja fighting!!! chaiyokk... ganbate... :-)

3 comments:

  1. sabar ye kawan ! :) Tuhan tengah uji kesabaran awak . dy tawu ape yg berlaku dan Dia tawu ape yg awk rase . berubah tuu kadang-II kite ta sedar . tapi orang len yg akn sedar perubahan kite , yup, btol tuu , lebih baik berubah secare prlahan dr berubah secara mendadak . nway good luck kwn ! chill k :)

    ReplyDelete
  2. mekasih yer atas nasihat diberikan...baiklah...
    huhu...be co0l jep... :)

    ReplyDelete
  3. maaf kalau mengomen jugk !!!
    ade salah fahaman, selalu org ckp berubah mesti perlahan-lahan, tp cube hayati ayat nie...

    kalau la malaikat izrail dtg untk mencabut nyawa kite, boleh ke kite mintak tangguh??

    ta bole an!!

    jadi nk berubah pon xbole tangguh2, kalau nk berubah biar teros berubah !!! xsalah kn kalau nk berubah secara mendadak untuk ke arah kebaikan..

    mohon la perlindungan Dia untuk pelihara kite spye istiqamah dlm kebaikan 2..

    Encik Syamil !!! saya bangga kalau awak ade niat untuk berubah ke arah yg lebih baik, awak memg seorg kawan yg baik, tp bile awak ckp mahu lebih baik dr sebelum, tersenyum saya.. mcm nie :D hehe

    jeles pon ade..sbb saya rase u're better than me..

    ReplyDelete