Friday 23 March 2012

bekalan makanan...

dekat unit baru ni,,staf nye semua suka makan...mcm aku pulak...eat for life!! suka gila...so aku xd la nak riso bab2 makan ni...demi makan all be ready...hee

hari ini aku bawa bekal makanan  ke pejabat...hajat mmg nak bagi staf kat unit aku ni mkn2...bkn apa aku dengar byak makanan depa nak bawak rini...jadi aku suruh my daddy masak...so ada la juga makanan aku dpt bawa ke pejabat...

list makanan yang ada....
bihun goreng (aku bawa)
mee goreng
kuih lepat pisang
roti canai, capati, dan roti telur (aku punya) 
secret recepi,, kek berperisa strawbery
teh 'O' panas...

perh siyez bak hang,,aku kekeyangan pagi tadi...alhamdulillah...pape pn suka dpt makan-makan bersama depa semua,,even aku pendiam time depa borak2 aku still senyum,,coz depa pandai buat lawak...

pada my DADDY thanx a lot bangun awl2 pagi coz sediakan makanan untuk aku bawa ke pejabat...masakan ayah sgt2 sedap,,superb!!! depa puji abiz la..bangga aku..huhu..:)

*pegi keja awl betul,,sampaikan kat tempat parking kereta xd byak kereta staf yg dtang...nmpk sgt aku dtng gila2 tersgt awl..hahaha

1 comment: