Tuesday 27 March 2012

batuk...

penat asyik-asyik batuk time keja...haish...kenape ni?? aku jadi rimas lak...bkn apa mcm mngganggu ketenteraman owg len jep...maaf yer pada yang lain-lain...hee

sejak minggu lepas lagi aku mula batuk-batuk...semalam dan hari ini pun still sama juga...batuk terus...hurm...

semalam time rest aku dapat makan sampai abiz,,alhamdulillah...

tapi hari ini aku makan xabiz,,aku rasa mcm nak nagis jep...knape?? adakah selera makan aku berkurang...xnak2!!! rugi betul makanan aku tu xabiz,,makan mcm main-main lak...maaf...

thanx pada akak staf ni lagi kerana bagi saya gula-gula wood untuk melegakan batuk...ok la time makan gula-gula tu...sampaikan dia bagi aku semua gula-gula tu...mekasih...

*semoga esok selera makan aku bertambah...nak makan kasi abiz hingga kenyang...

No comments:

Post a Comment