Friday 1 June 2012

2 week cuti !!!

SALAM dari Kecikgangstarz..:)

cepatnye masa berlalu...pantas mcm bole cepatkn pergerakan masa...2minggu aku rest kat umah...
lepas tamat praktikal,keja aku dok umah jela...
alwaz spent time wit my family...
kekdang teringat waktu2 semasa praktikal...
rindu nak buat keja yang belambak...xnak keja xd,,sbb nti bosan..mula la aku jnjln kat bank tu....
hahaha
cuti sgt2 la aku suka...sbb aku bole jnjln kuar...
tambah2 nti nak kne masuk sem5..kne la stat stdy blk...
pdahal otak ni kosong jer...cmne nk stdy nti..
xpe yang itu nanti pkirkan lain..
hahaha
sonok betul dok umah ni..xd nak stress2 ag...
dulu yela pg2 dh kne bngn awl, nak pegi keja an..
skang tidak perlukan ag...
aku bole bngn lewat,,tido pn bole lewat...
wee...
tu jep nak gtau sbb lama dh xedit..
okeyh !!!

Wassalam...


No comments:

Post a Comment