Wednesday 4 April 2012

penyimpan mati / WTD...

seram an tajuk ni..HAHA..bukan apa hari ini aku belajar mengenai mcm mne nak memproses yg berkaitan dengan penyimpan mati...
means for WTD - wang tidak dituntut...
kedua-dua ni ada kaitan prosedur nya,,cuma dari segi dokumen yang diperlukan berlainan ckit...
sambil aku buat keja dlm failing penyimpan mati,,aku buka fail satu persatu,,dalam tu aku cuba faham,,so aku dapat tahu la serba skit pasal penyimpan mati ni...
suka la bila buat keja tadi,,tenang jep..aku mcm xpkir pape pn..
untuk aku dapat maklumat yg lebih aku nak faham,,aku tanya staf yg proses pasal penyimpan mati ni...
mcm-mcm soalan yg aku ajukan pd nye,,maaf ek...maklum la aku kan nak blajar dan tahu benda-benda ni...
jadi staf tu bagi aku satu FAIL yg ada kaitan maklumat pasal penyimpan mati...perh tebal betul fail tuh..hee..
ada gak aku catat ambk maklumat utk buat jadi report...


*layan buat keja hingga ke waktu tamat keja...

No comments:

Post a Comment