Saturday 1 June 2013

Syukur

Assalammualaikum

Salam buat kalian. Syukur atas nikmat kurniaan yang telah diberikan. Alhamdulillah hari ini diberikan nafas sekali lagi untuk terus hidup dan menghirup udara yang nyaman serta yang damai dan indah.

Aku bersyukur atas apa yang telah diberikan kepada aku. Aku terima dengan hati yang terbuka.
Pejam celik, 
Pejam celik,
Pejam celik, 
akhirnya aku sudah menamatkan pengajian aku di peringkat Diploma selama 3 tahun. Lama baq haangg ! aku berusaha untuk belajar dan terus belajar. Kini akan bergelar graduan !

Kekadang masalah selalu datang menimpa, tapi apa kan daya, aku sentiasa kuat untuk mengharungi segalanya. Terima kasih pada semua yang sentiasa berada dengan aku ketika susah dan senang.

Sekarang hanya menanti hari untuk Graduate. Tidak sabar rasanya, mungkin hari itu adalah hari yang paling bahagia buat aku dan keluarga atas kejayaan aku selama ini yang belajar sampai naik STRESS pun ada. HAHA !


Inilah satu hadiah yang dapat aku berikan pada kedua ibubapa. Aku tahu pengorbanan mereka selama ini terlalu besar pada aku, mungkin dengan cara ini aku dapat membalasnya. Walaupun ianya sedikit tapi mampu buat mereka bangga atas pencapaian aku. Terima kasih MAK & AYAH.


TERIMA KASIH ALLAH

No comments:

Post a Comment