Saturday 6 April 2013

Alhamdulillah... GET READY FOR VIVA !!!

Assalammualaikum...


Syukur keatas Ilahi dengan nikmat yang telah diberikan,,akhirnya aku berjaya untuk siapkan laporan final projek...seriusly agak sibuk sebab hari-hari kene hadap report tu...bagai buat kerja tanpa henti,, no STOP !!

Aku terus gigih untuk siapakan report untuk kawan-kawan aku skali...Alhamdulillah semua dipermudahkan,, even agak susah untuk dapatkan kerjasama bersama,,tapi kami dapat lakukan dengan terbaik...thanx kawan-kawan...credit to u'olls


Muhamad Luqman Hakim Samsuri
Qhairun Najah Razali
Nurul Nabilah Rusli
Norsyamimi Ibrahim
Safiah Ahmad Sukri


PERSIAPAN...

next week hari VIVA..terasa bahang untuk present dah ada,,kenapa aku jadi macam semangat untuk present,,mugkin ini satu petanda dan rahmat untuk lakukan yang terbaik...Ya ALLAH, kau kuatkan semangat hatiku ini dan teruskan aku semangat untuk tempuh segala dugaan mu ini..permudahkan dan lancarkan semuanya semasa hari VIVA nanti...Amin2..

always think positive,,no more negative thinking,,if sometimes problem always come to disturb my mind...please go over there,,must to focus at VIVA time..hope be a successful results for final project...fighting3 !!!

pada kawan-kawan yang lain,,buat yang betul-betul dan terbaik...Allah selalu ada bersama,,even apa yang berlaku nanti,,terima dengan redha,,mungkin itu adalah satu nasihat dan teguran untuk dijadikan sebagai panduan...

*pada ahli kumpulan aku,,kowg semua berjuang yup,,aku tahu kowg ada keistimewaan dan kehebatan masing-masing...tunjukkan nanti semasa hari VIVA...jadikan hari itu adalah hari dimana kita telah berjuang untuk lakukan Business Research bagi last sem for DIB at PSP !!



TERIMA KASIH ALLAH

No comments:

Post a Comment